koniunkcja światów
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
W związku z moim błędem w tej turze można ruszać wojskiem w turze w której zostało zwerbowane. Do otwarcia trzeciej tury pojawi się informacja czy tak zostanie
kolejne ogłoszenie to to, że można werbować w turze w której się zbudowało inf wojskową
Offline
Dopisz to od razu do zasad - zakładka wojsko plz.
Offline
Dopiszę przed otwarciem trzeciej tury wersję już ostateczną
Offline
Zdecydowałem się na taki system:
Można poruszać wojskiem w tej samej turze w której zostało zwerbowane, ale nie na prowincje należące do innego gracza (chyba, że tamten gracz sam zezwoli na przemarsz wojsk). Taki system pozwoli na szybszy i bardziej dynamiczny rozwój gry i zajmowanie prowincji neutralnych. Jednocześnie pozwala na reakcje i szybkie obstawienie prowincji gdy dowiemy się o rekrutowanym wojsku a nie pozwala na blitzkrieg i natychmiastowy atak na prowincje innego gracza bez wcześniejszego przygotowana gdy tylko dowiemy się że armia z niej wymaszerowała.
Offline
powyższe rozporządzenie wchodzi w życie wraz z początkiem trzeciej tury i zaraz zostanie dopisane do zasad gry.
Zasady te mogą być modyfikowane ewentualnymi technologiami
Offline
Odnośnie marynarki:
można z niej korzystać w każdy sposób od momentu zwerbowania (czyli w tej samej turze)
bardzo proszę jednak o nie naginanie tej mechaniki w dziwne sposoby. Na przykład w gdy cenę okrętu jest wliczonych 100 wojowników to to nie próbujcie robić nimi desantu na gracza w tej samej turze co zostali zwerbowani
Offline
Strony: 1